Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ara tatil sonrası öğrencilerin okullarda neşeyle ders başı yaptığını belirterek, şu ifadeleri kullandı: Ara Tatil Sonrası İlk Ders Zili Çaldı Bakan Tekin, paylaşımında ara tatil sonrası ilk ders zilinin çaldığını ve öğrencilerin neşeli seslerinin okullarda yankılandığını vurguladı. Öğrencilere yeni başlangıcın her zaman yeni hedefleri beraberinde…
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ara tatil sonrası öğrencilerin okullarda neşeyle ders başı yaptığını belirterek, şu ifadeleri kullandı:
Bakan Tekin, paylaşımında ara tatil sonrası ilk ders zilinin çaldığını ve öğrencilerin neşeli seslerinin okullarda yankılandığını vurguladı. Öğrencilere yeni başlangıcın her zaman yeni hedefleri beraberinde getirdiğini hatırlattı.
Öğrencilere seslenen Bakan Tekin, hedeflerinizi gerçeğe dönüştürmenin gayretle çalışmaktan geçtiğini belirterek, öğrencilere güvenlerini dile getirdi. Eğitim ailesinin öğrencilerin her zaman yanında olacağını vurguladı.
Bakan Yusuf Tekin, yeni bir haftaya başlayan eğitim ailesine iyi haftalar dileyerek paylaşımını noktaladı.