Kulübün Ekonomik Sıkıntıları Ortaya Çıktı Konyaspor’un Yüksek Divan Kurulu Başkanı Ahmet Şan, Konya Büyükşehir Stadı’nda düzenlediği basın toplantısında kulübün ekonomik sıkıntılarının olduğunu dile getirdi. Süper Lig ekibi, vergi borçları nedeniyle puan silme cezasıyla karşı karşıya. 29 Kasım’a Kadar Ödenmezse 3 Puan Silinecek Başkan Ahmet Şan, yeşil beyazlı ekibin 13 yıldır Süper Lig’de mücadele ettiğini hatırlatarak,…
Konyaspor’un Yüksek Divan Kurulu Başkanı Ahmet Şan, Konya Büyükşehir Stadı’nda düzenlediği basın toplantısında kulübün ekonomik sıkıntılarının olduğunu dile getirdi. Süper Lig ekibi, vergi borçları nedeniyle puan silme cezasıyla karşı karşıya.
Başkan Ahmet Şan, yeşil beyazlı ekibin 13 yıldır Süper Lig’de mücadele ettiğini hatırlatarak, vergi borcunu kapatıp önce 3 puan cezasından kurtulmaları gerektiğini belirtti. 29 Kasım’a kadar bu durumu çözmeleri gerektiğini vurgulayan Şan, aksi takdirde daha ağır cezalarla karşı karşıya kalabileceklerini söyledi.
Mali sıkıntıların sportif başarıyı da olumsuz etkileyeceğini ifade eden Şan, kulübün toplam borcunun 1 milyar 100 milyon lirayı aştığını belirtti. Başkan Şan, yönetimin ödeme gücüne sahip olabilmesi için 24 aylık taksitlendirme yapılması gerektiğini ifade etti. Aksi takdirde, kulübün büyük sıkıntılarla karşı karşıya kalabileceğini dile getirdi.
Başkan Ahmet Şan, Konyaspor’un şehrin reklam yüzü olduğunu ve takımın sahiplenilmesi gerektiğini vurgulayarak, tüm Konyalılardan destek istedi. Mali sıkıntıları aşmak için herkesin elini taşın altına koyması gerektiğini belirtti. Ayrıca, Başkan Ömer Korkmaz ve yönetiminin mali sorunların çözümü için yoğun çaba gösterdiğini de dile getirdi.