Binlerce Taraftar Atatürk Meydanı’nda Buluştu Galatasaray, Süper Lig’in 38. haftasında Konyaspor’u yenerek şampiyon oldu. Bu sevinci paylaşmak isteyen binlerce taraftar, Silivri’de Atatürk Meydanı’nda bir araya geldi. Marşlar söyleyerek ve konvoylar oluşturarak taraftarlar, şampiyonluklarını coşkuyla kutladılar. Fenerbahçeli Taraftarlar da Kutlamalara Katıldı Kutlamalara Fenerbahçe taraftarlarının da katıldığı görüldü. Fenerbahçe taraftarı Kadir Kaygusuz, “Yapılacak bir şey yok, tebrik…
Galatasaray, Süper Lig’in 38. haftasında Konyaspor’u yenerek şampiyon oldu. Bu sevinci paylaşmak isteyen binlerce taraftar, Silivri’de Atatürk Meydanı’nda bir araya geldi. Marşlar söyleyerek ve konvoylar oluşturarak taraftarlar, şampiyonluklarını coşkuyla kutladılar.
Kutlamalara Fenerbahçe taraftarlarının da katıldığı görüldü. Fenerbahçe taraftarı Kadir Kaygusuz, “Yapılacak bir şey yok, tebrik ederiz. Son sözümüz Fenerbahçe. Her zaman şampiyon olsak da olmasak da, son sözümüz Fenerbahçe” dedi ve centilmence kutlama mesajı verdi.
Kutlamalar sırasında belirlenemeyen bir nedenle taraftarlar arasında kavga çıktı. Polis ekipleri hızla olaya müdahale ederek kavgayı sonlandırdı. Yaşanan bu olaylar kameralar tarafından kaydedildi.
Silivri’de taraftarların şampiyonluk kutlamaları gecenin ilerleyen saatlerine kadar devam etti.