İçişleri Bakanı Yerlikaya, Ankara Emniyet Müdürlüğü’nde Anma Programına Katıldı İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla Ankara Emniyet Müdürlüğü’nde düzenlenen anma programına katıldı. Yerlikaya, Şehitler İçin Saygı Duruşunda Bulundu Darbe girişimi sırasında Ankara İl Emniyet Müdürlüğü’nde şehit olanların fotoğraflarının yer aldığı bölümlere karanfil bırakan Yerlikaya, programa katılan şehit aileleri ve…
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla Ankara Emniyet Müdürlüğü’nde düzenlenen anma programına katıldı.
Darbe girişimi sırasında Ankara İl Emniyet Müdürlüğü’nde şehit olanların fotoğraflarının yer aldığı bölümlere karanfil bırakan Yerlikaya, programa katılan şehit aileleri ve gazilerle bir araya geldi.
Yerlikaya, yaptığı konuşmada 15 Temmuz’da yaşananları hatırlatarak, “Canımız pahasına da olsa vatanımızı koruduk.” dedi. Ayrıca, Ankara İl Emniyet Müdürlüğü’nün cesur insanlarla dolu bir kahramanlar yuvası olduğunu vurguladı.
Bakan Yerlikaya, FETÖ ile mücadelenin kararlılıkla devam edeceğini belirterek, “Milletimiz, devletimiz 15 Temmuz’u unutmayacak, unutturmayacak” dedi. Programın sonunda şehitler için Kur’an-ı Kerim ve dua okundu.