Emine Erdoğan Srebrenitsa Soykırımı’nı Lanetledi Emine Erdoğan, “11 Temmuz Srebrenitsa Soykırımı”nın 29. yılı dolayısıyla sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı. Erdoğan, Bosna topraklarında gerçekleşen soykırımı lanetleyerek şunları ifade etti: İnsanlık Tarihinin Utanç Tablosu Erdoğan, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: “Bosna topraklarını kedere ve gözyaşına esir eden, insanlık tarihinin utanç tablosu Srebrenitsa Soykırımı’nı, 29’uncu yıl dönümünde…
Emine Erdoğan, “11 Temmuz Srebrenitsa Soykırımı”nın 29. yılı dolayısıyla sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı. Erdoğan, Bosna topraklarında gerçekleşen soykırımı lanetleyerek şunları ifade etti:
Erdoğan, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: “Bosna topraklarını kedere ve gözyaşına esir eden, insanlık tarihinin utanç tablosu Srebrenitsa Soykırımı’nı, 29’uncu yıl dönümünde bir kez daha lanetliyorum.”
Erdoğan, hayatlarından koparılan Bosnalı kardeşleri rahmetle yad ederek, geride kalan ailelerin ve sevdiklerinin acılarını yürekten paylaştığını belirtti.